fredag 29 april 2011

äntligen!

Nu är jag i Malmö hos min vän, tänkte det skulle vara skönt att komma bort lite till en stad där ingen känner igen mig. Jag kände att jag skulle klara av att vara bland folk ( gravida + bebisar ) som jag inte känner eller som inte vet vem jag är, till en början gick det bra men HELVETE vad många gravida det är ÖVERALLT!! var jag än vände och vred var det högravida, nyfödda bebis i vagn, nyfödda i sele, ammande mammor och stolta pappor som körde sina små bebisar. Jag blev till sist galen och rökte allt för många cigg! Men det är ändå skönt att vara här, dels att hänga med med vännen men oxå att slippa den där hemska känslan utav att någon, när som helst säger grattis eller frågar vart min bebis är osv....
Det är sjukt vad fri man kan känna sig när ingen känner igen än, inte för att alla där jag bor känner igen mig. men det finns alltid folk som vet att jag varit gravid utan att veta att mitt barn inte längre lever.

Jag saknar min snubbe lite men på söndag ses vi igen!
Malmö är en fantastisk stad, att jag hade glömt det!

Saknar sjukt mycke den stora busiga magen, och såklart den lilla gobiten som låg där i.
Ska köpa mig ägglossningstest, ska bli spännande har aldrig provat sånt förut, men nu när cykeln är lite ur balans så kan det ju vara bra!
måste fokusera!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du kunde få njuta av anonymiteten i storstan. Bra du har ett par trippar framför Dig, tror miljöombytet kan stärka och ge tillåtelse till ro.

    Puss å Kram

    SvaraRadera
  2. puss o kram fina lisa...gott att du har det bra hos vännen din och kan få "andas" litet lugnare ett tag....Carin o jag har varit i O-hamn hos syster min och blivit rejält ompysslade...till lugnet på min gård är du alltid välkommen..när du vill..

    SvaraRadera