onsdag 20 april 2011

kyrkogård

ikväll har vi hälsat på dig 
jag var osäker först, velade hit och dit, till sist svängde vi upp på kyrkogården
så fort jag kliver ut bilen springer jag upp för den lilla kullen och upp till din plats
vi tände alla ljuslyktor satte dit en ny ängel och en liten påsk kyckling till dig. 
din mormor har planterat blommor igår, så fint det blev!
längtar till stenen kommer så vi kan göra iordning ordentligt. 
det kändes bra att va där en stund, vi hade med oss te i termos som vi myste med när alla ljus var tända.

känns så konstigt att du inte är här med oss, att vi istället besöker en kyrkogård.
idag är första gången jag har varit iväg hos vänner utan att bryta ihop när jag kommit hem 
kändes bra men lite konstigt.
får se hur natten bli
känns bra att vara runt vänner som pratar om dig så naturligt och med kärlek! 
Tack C & L för ikväll

hoppas du har det fint där du är, massa kram och all kärlek till dig min finaste Rico 

1 kommentar:

  1. Hej Vännen

    Fint du skriver. Ses snart, blir skönt å bara vara arg som ledsen å en smutta skratt också.

    Love!

    C

    SvaraRadera