onsdag 13 april 2011

Galen av längtan

Tomheten är värst...tom i magen, tomt i lägenheten, tomt när vi sitter i soffan, fy vad surt det är...måste komma på något att fördriva tiden med...kan inte koncentrera eller fokusera på något!
ligger bara i soffan och glor...sen tar jag en cigg...sen får jag ångest för att jag börjat röka. tänker att jag måsta sluta om jag ska ha bättre chans att bli gravid snart igen, vill ha en bebis nuuuu jag vet ju att det tar nio månader av lååång väntan sen såklart!

Men jag vill verkligen att vi ska få bli en familj med ett levande barn i.
Hoppas att det blir så...vill så gärna hämta upp alla Ricos kläder, vagn, vagga och allt jag köpt till honom, önskar så att "lillebror Ramon" som lillebror (kanske) ska heta om det blir en pojke till. jag gillar namnet tycker det passar med Rico så fint, Rico & Ramon :)
Rico i himlen och Ramon på jorden med oss... sen länkas vi alla samman en efter en. Gud vad jag ska pussa min lilla Rico då...tänk om han leker på en äng med dom andra änglabarnen,  och plötsligt kommer jag dit...åhhh tänk om det fick vara sant!! tänk om det kan vara så att vi får ses igen!! Finns inget hellre jag önskar och vill....Jag måste tro att det kan vara så, måste vara minst 50% chans iaf
man vet ju inget efter döden men nu när mitt älskade barn har dött måste jag tro att vi får ses...för som sagt man vet ju aldrig!!

Imorn blir det att åka en sväng till Pyre Ricos grav :(
Varje gång jag varit där vill jag bara gräva upp den och ta upp honom och kram och pussa...tänk att dom 5 dagarna på sjukhuset var över så snabbt. jag vill bara se han igen...gode gud (eller någon annan) ge mig styrkan att klara detta!!!

Jag vill ha mitt BARN!!!!! brösten rinner och jag blir galen av längtan...galen blir, och är jag.
Jag vill vakna nu...Nu vill jag vakna. men jag vaknar aldrig

1 kommentar:

  1. SÅ JÄVLA ORÄTTVIST! Tårarna rinner ner för mina kinder, så fint du Skriver hjärtat <3
    Tänker på er och tänder ett ljus för er på kvällarna. Stor kram

    SvaraRadera