torsdag 21 april 2011

Förbannad!

det känns så sjukt orättvist att man inte fick ett skit för att vara gravid!!!
INGENTING eller jo den värsta förlusten som kan få i livet.
allt rygg ont, vätska i hela kroppen, vikt uppgången som för mig var mycket, rädsla för förlossningen,
Alla som sa...det är snart över...det är värt det...du får något så fint att du glömmer bort det sen.
jag vet att det är väl menat men jag tycker att det suger, utan bebis och dessutom fet med en påse på magen.
går ca 5 km om dagen men inget hjälper!! lika fet som när jag lämnade förlossningen.
förbannade e jag
känns så jävla otacksamt att gå igenom detta för all denna sorg som är nu!
vilket jävla hån
inte nog med att han dog, nu ska man va fet med! inte för att det spelar jätte stor roll i sammanhanget
men allt känns så orättvist! jag hade inte brytt mig alls på detta sätt om Rico hade levt.

Nu känns det bara som man vill komma i form och inte se gravid ut mera!
tycker det är jobbigt nog som det är
usch vad bitter jag känner mig, men idag är jag ARG FÖRBANNAD och hatar livet...

har ingen motivation eller energi för något...( bara till att vara arg ) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar