torsdag 14 april 2011

dör inombords....

Ska jag längta efter att få dö så jag får vara med Rico på den andra sidan??
eller ska jag leva kvar och längta/hoppas på en annan levande bebis??

Det ända jag vill är ju att Rico ska leva och vara här nu...men det kommer jag ju alltid att vilja och önska.
Måste det vara omöjligt, kan jag inte bara få dra tillbaka tiden 1 jävla månad och få känna han levande inuti mig? VARFÖR VARFÖR VARFÖR

Jag går sönder...krymper...dör...jag dör nästan
jag hatar nätterna...jag kan aldrig sova, längtar och fantisera om honom och kollar på alla kort.

Jag önskar så att jag hade fått ge han all min kärlek. Jag vet inte vad jag ska göra av all kärlek till mitt barn som inte finns HÄR jämte mig & hans pappa.
Detta är så grymt & plågsamt. Jag tycker det är så hemskt att så många har fått lida på detta grymma sätt.

Det känns som om någon har tagit mitt barn ifrån mig och det har hänt oxå, DÖDEN tog honom.
Jävla DÖD som gjorde detta!!!!!

vet inte hur jag ska få sekunderna att gå eller...timmarna...dagarna...veckor...månader...Jag önskar just n att det var min tur med att lämna jordelivet...känns som jag ändå kommer att sakna & längta hela livet ändå. Jag vill vara med min bebis.  jag vill hålla, amma, pussa, gosa och jag vill det NU.
Jag dör inombords genom att jag ALDRIG får...

1 kommentar:

  1. Beklagar så! Oerhört ledsen för er skull. Min syster fick också en ängel, det är en fruktansvärt jobbig tid. Men jag hoppas du snart kan känna att du ändå väljer att tro på livet. Ge inte upp. Livet har mer att ge dig!
    Kram!

    SvaraRadera