onsdag 27 april 2011

Lycka till alla som vill ha barn!

Jag vill inte längre dö, jag vill leva och det glädjer mig mycket!!
Jag vill leva igen.
Jag vill vara gravid igen och känna ett barn växa i min mage.
Jag vill tro att den gången kommer vi få ta med ett levande syskon till Rico hem.
Det vill jag, helst att det skulle vara nu, fast tyvärr går det ju inte!....men jag hoppas att det inte tar allt för länge.
Nu har kroppen iaf kommit igång
Nu hoppas vi och håller alla tummarna på att ett syskon snart blir till.
Jag vet inte hur lång tid det brukar ta, men på förlossningen sa dom att de flesta ( som inte har svårt att bli gravida ) brukar komma tillbaka om ungefär ett år och föda nästa barn.
Jag hoppas att det blir så för oss.
Och för alla som önskar bli gravida och få ett levande barn snart ska få det.
Lycka till alla!

1 kommentar:

  1. Hej, Å vad jag känner igen mig i dig. Jag är där du är nu i "processen".. Förlorade vår lilla ängel i v19 den 13 mars i år..
    Jag önskar Er all lycka!
    Stor Kram!

    SvaraRadera