tisdag 19 april 2011

till dej min skatt

idag gick jag inte och hälsade på dig som jag sa igår
jag får dåligt samvete men jag orkade inte
jag är helt slut
jag sover nästan inte alls
jag saknar och längtar efter dig för mycket för det!
idag har jag varit hos psykologen
vi har pratat om dej
om hur fin och fridfull du var
hon hälsade på mig & dej när vi var på förlossningen
det känns bra att hon träffat dig

det var jätte många som kom och ville det
alla var så ledsna
fast oxå glada att få träffa dig
du fick många kramar och pussar & mycke gos

jag har oxå varit på promenad i skogen idag
idag grät jag inte
jag tänkte på framtiden & livet....
att vi måste leva vidare utan dej
det vill jag inte
men jag måste!!
jag får dåligt samvete när jag ser en liten ljusglimt

vi ska plantera ett träd för dig vid huset & vid graven.
vid graven kanske man inte får, men jag ska göra det ändå,
jag vill att du ska ha ett körsbärs träd, jag tänkte skriva över dig
men det kanske blir under ifall du är över oss, alltså på molnen :)

jag längtar efter dig, massor. mitt hjärta saknar dig så...magen är verkligen tom och du borta!
känns bra att skriva till dig
när jag får lite mer kraft ska jag sätta mig med alla kort och fixa ett album till dig
från början till slut....

sov gott skatt önskar jag fick hålla dig inatt

2 kommentarer:

  1. Han är så himla fin på bilderna du har!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Så gott att träffa dig idag fina <3
    Du skriver så fint om finaste Rico. Så jäkla orättvist det är!!! Kan inte och vill inte förstå.Tänt ljusen för Rico ikväll och tänker så mycket på er! Kramar

    SvaraRadera