måndag 9 maj 2011

Toppen dag!

Idag har dagen överlag varit bra, ganska mycke energi!
Har även kämpat med motionen och gått 4,7 km + lite lätt styrketräning
var hemma hos en kompis och myste & busade med hennes goa små tvillingar.
Man kände då hur desperat man lätt kan bli. Jag vill oxå bada och sätta på min lille pojke en mysig pyamas och natta honom och höra hans små funderingar och berätta hur mycke vi älskar honom.
Jag vill inget hellre än att komma i form för att förbereda kroppen på en ny graviditet! Vad jag längtar efter en levande nr 2 :)  Nu är magen snart platt iaf , behövs bara få bort det resterande!! otroligt hur fort kroppen och huden återhämtar sig. det är en tröst i all sorg.

Sen på kvällen tog jag och sambon en springtur på 2,1 km
vi sprang hela sträckan och helvete vad tungt det är att väga 15 kg för mycke...Nu ska det brännas, målet är att springa 4,7 an minst 3 grr i veckan från mitten av Juli och gå 1 mil resterande dagar! Perfekt årstid för att komma i form och vad mycket extra energi man får till att sörja på ett bra sätt! och samtidigt faktiskt kunna njuta och äta gott med gott samvete.
Sen har vi fått lite bilder på vår hund som kommer 4e Juni. Lilla Nelson. Vi träffade han för första gången i torsdags och det ska bli super mysigt med en ny liten i familjen, ser verkligen fram emot sommaren!!
Jag är så glad att jag har min familj, sambons familj, massor underbara vänner som hjälper, peppar tröstar och bara finns för  oss. Det gör det svåra lite lättare att hantera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar