måndag 2 maj 2011

kämpa med kilona!!

I morse gick jag 4,7 km i skogen. jätte skönt och när jag kom hem tränade jag
10 min gummiband
10 min med hantlar
10 min pilatesboll
och sen lite balans + avslappning

Nu snart blir det kvällspromenad på 4,7 igeeen och sen lite Yoga ( iaf några solhälsningar A)

Nu ska fettet bort!!
trevliga/bra tipps mottages GÄRNA!

mat under dagen har bestått av

Frukost: qinoua flakes med blåbär, solroskärnor, linfö, kanel och lite lätt mjölk
Lunch: 2 ägg. kidneyböner+kikärtor sallad typ. samt dinkel knäckebröd
mellanmål: 1 fänkål+ 2 morötter

det är vad ja hunnit med idag. ( rökt och hinkat kaffe med)
läst och lyssnat på musik!
nä nu ut och röra på fläsket!

Hade mycket hellre tagit hand om en liten Rico istället för detta dock!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är!! Vad underbart att få röra sig, längtar så efter promenader i det vackra vädret. Jag har själv cirka 30kg som måste bort efter den här graviditeten :( Jag hann aldrig gå ner i vikt mellan graviditeterna... Längtar tills jag får bli mig själv igen.

    Tack för din jättestärkande kommentar i min blogg! Ta hand om dig, många kramar!

    SvaraRadera