onsdag 28 december 2011

Snart så hoppas jag att detta ska komma till användning :)))

   Idag började jag dagen med att mysa med Oliver när hans mamma var på efterkontroll. Sen gick vi ner på rean och kikade lite och sen köpte vi med thaimat och åt lunch hemma :) det var en mysig förmiddag men sen efter maten slog tröttheten på ordentligt. Sova 6 timmar funkar inte bra!
Men lika bra att vänja sig kanske :) Sen träffade jag en annan kompis och vi tog oss runt en sjö i närheten, med några få "värkstopp"  3 km är nog i längsta laget för när vi kom hem fick jag väldigt ont i ryggen, och har det fortfarande!!
Ska bli skönt när vatten gymnastiken börjar igen nästa vecka! 
Idag har jag fått veta något som gör mig så glad :)) 

Jag gillar bloggen, det känns som en bra vän/dagbok/minnesalbum. Hade jag inte skrivit här så hade jag glömt hur mycket som helst. 
Plus att det är väldigt skönt att ventilera eller bara sätta ord på lite tankar och sånt. 
Fyndat på PoP rean! Allt för 380 kr, är superglad!! 
Lite av Julklapparna som vi fick till lillen! Tack snälla ni!! 
snart så ligger du där <3 
Bisfenolfria små nappar och flaskor fick vi om det skulle behövas :))  

1 kommentar:

  1. Tack själv för en mysig fm!
    Nu är vi snart inne på rätt år när Pyret skall komma till världen. Jag längtar med Dig. Ser fram emot att få ta emot honom. Hans kompis väntar också med spänning.

    Puss på fredagen Oliver å hans mor

    SvaraRadera