onsdag 28 december 2011

49 dagar...

49 dagar kvar och jag börjar bli nervös!!
Jag o Henke övade lite profylax idag men det slutade med att vi bara skrattade och inte alls kunde koncentrera oss. Sen bökade & stökade den lille varje gång jag skulle ta emot en värk. Men nu ska vi öva lite varje dag, jag gillar profylaxen. Det är roligt att göra tillsammans. Tiden har gått så fort, men nu känns det som om sista tiden kommer att vars lite dryg, vi har en del kvar att fixa, tex köpa hyllor o
Sätta upp hyllor i hall och badrum, fixa i garderoberna, tvätta alla bebiskläder + sängkläder, fixa med e-legitimationen & så fortsätter det... Men jag vill träffa bebisen nuuuu, och jag vill veta om vi får honom levande!!
Det kommer bli trångt med 2 vuxna, ett barn och en hund på 45kvm!! Men men det är ju inte så länge vi ska bo såhär så med lite planering och bra förvaring kommer det att funka bra ett tag!
Idag har jag haft flera förvärkar, fick panik ett tag då jag började tänka i banorna vad som skulle hända om han skulle komma ut nu!? Då kanske han skulle dö, eller få men för livet. Nä han måste (helst) stanna i 49 dagar till så han blir fullgången.
Vad jag längtar och vad nyfiken jag är på honom.. Här får ni se hans lilla mun och näsa i 3D. Min fina lilla kille, samma näsa och mun som sin bror hade på 3D bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar