onsdag 21 december 2011

För bra för att vara sant!!

Idag har vi varit hos barnmorskan o mätt och grejat. Sf mått är nu på 30 och blodvärdet har gått upp från 110 till 125 vilket känns jätte bra, för nu har jag lite mer energi. Hjärtljuden låg på 155 och varken denna bebis eller Rico har gillat dopplern särskilt mycket utan försöker sparka bort den med all kraft som finns!
Jag är just nu inne i en lugn period där jag ibland kan tro på att denna bebis inte kommer att dö. Det känns jätte bra, jag trodde nog inte innan att jag under denna graviditet skulle känna så. Jag vet att när jag väntade Rico tänkte jag ibland att det var för bra för att vara sant, och nu är jag där igen.
Jag känner mig lycklig och jag undrar fortfarande om detta är för bra för att vara sant!? Ska vi verkligen få en bebis ?? En egen gossig lite kille?? Visst låter det för bra för att vara sant!!

På kvällen var det Jul avslutning på skolan, vi åt julbord och såg på kabaré! Bebisen var vild som bara den. Var länge sendan jag skrattat så mycket då det drevs väldigt mycket med personalen ;)
Nu är jag mätt, för mätt för att kunna somna!! Imorn är det Jul avslutning igen...fast på morgonen!
Sen blir det lunch och sen iväg till Göteborg för 3D/4D ultraljud!! Så himla spännande. Sen är det redan torsdag! Jag gillar att tiden flyger iväg! Nu går vi in i vecka 30! Och det firar jag med denna söta dräkten för endast 18 kr på tradera ( frakt med då på 18 kr ) men så himla fin tycker jag :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar