onsdag 28 december 2011

Jag vill även röka en cigg
Dricka en kall öl
Ta ett glas vin till maten
Träna utan begränsning av att vara en tjockis
Vara smal
Inte ha några bristningar, det fick jag i slutet med Rico och det har börjat komma några nya nu.
Mår skit över det, ser inte fram emot att leva med en platt mage med bristningar på den
( nej, man måste inte vilja ha bristningar! Och jag kommer inte älska mitt barn mindre bara för att jag inte känner mig bekväm i bristningar, eller att min tanke är " det ska synas att man levt och burit barn" )

Jag är inte stolt över att ha några bristningar på min mage eller höft. Jag hoppas så att det bleks med tiden och att dom inte bara hänger där.

Jag mår skit av bristningar, jag kan inte hjälpa det, men jag får panik!
Efter Rico såg det värre ut efter ett tag när magen blev platt och jag var i Spanien i solen, herregud vad jag gnäller, men bristningar och övervikt blir ett spännande problem att ta itu med!
Kanske bryr jag mig inte så mycket om bristningarna om jag får ett levande barn, det vet jag ju inte!
Men tjock och otymplig vill jag aldrig vara!!
Nä nu får jag allt lägga mig på
Yoga mattan och göra lite stabiliserings övningar för ryggen är inte i sitt bästa tillstånd!
Tillbaka!

Jag vill även jogga i skogen
Simma i havet
Äta god mat utan att behöva tänka på olika bakterier
Jag vill rida Islandshäst
Springa på en sommaräng barfota i en klänning
Jag vill springa och busa med Nelson
Jag vill dricka drink i solnedgången
Jag vill massor
Förutom det mest självklara..
Få träffa vår lilla kille snart!!
Ja just det, jag vill börja sjunga i kör med!
Inte Guda sånger o sånt! Nej nej utan något roligt, typ gamla godingar!! skolan jag går på är kristen och jag klarar inte av allt Gud prat, det blir för mycket. Typ att Gud har fixat och gjort allt!! Haha mmm visst!
Jag gillar inte religion.
Suck.. Fortfarande inte trött och jag ska upp vid nio imorn... Lycka till till mig...
Så fort jag börjar med niferexen blir jag överpigg! Även om jag bara äter en halv per dag!
Nu gör ja ett nytt försök till sömn. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar