söndag 18 december 2011

Bebis!!!

Vad jag längtar efter dig lilla bebis!!! Jag undrar så hur du ser ut, om du har svart lockigt hår och liten gullig näsa som din bror hade. Jag vet att du hickar mycket och att du oftast vaknar när jag busar med Nelson, ni kommer att få så kul ihop! Jag vet att du är stark och gillar att vara vaken på nätterna. Jag vet att du gillar när man sjunger.... Nä, det vet jag inte du kanske hatar det ;) det kanske är därför du blir helt vild, för att du vill att jag ska sluta!! Jag är så nyfiken på dig, spänningen är olidlig! Jag vill så gärna ha dig här nu och gosa o pussa på dig. Du är så efterlängtad och älskad!
Du lilla pyre, vem du nu är.

1 kommentar:

  1. Lisa, tack för att du delar med dig av din längtan!! Jag hoppas snart kunna få dela den med dig! Så underbart med en till liten son, en levande! Stor kram!

    SvaraRadera