onsdag 14 december 2011

Glykosbelastningen.....

Började fint! Först får jag typ en utskällning av tanten som ska ta prover att mitt hår luktar schampo och att hon nu kommer få en väldigt jobbig dag på jobbet + att deo ska man inte ha om man går till labb!! Sen blir hon sur för min barnmorska har skickat hit mig i fel vecka, detta ska enligt henne göras mellan vecka 24-26 och inte när man gått in i vecka 29, eller som dom säger, gjort 28 fulla!
Till sist blev jag så sur att jag sa att jag kanske skulle gå härifrån och ringa till min barnmorska. Då blev hon trevlig! Snälla tant orka ta ut ditt dåliga morgonhumör på mig, och jag bad om ursäkt för att jag luktade schampo men vad jag mer kan jag göra?! Be att fått låna en dusch och tvättat ut alla lukter jag besitter!! Sen fick jag dricka den äckliga sörjan som hon kallade "lördagsgodis" nu känner jag hur bebisen vaknar till ojoj han kommer sparka sönder mig av all socker och energi han fått nu! Jag tycker att det är väldigt stor skillnad på att ha moderkakan i fram eller bakvägg. Jag kände Rico tydligt men med denna bebis känner jag allt!! Ibland gör det så ont så inte vet jag ska ta vägen när han kickar så hårt.
Nu kom tanten med kudde och filt :) det var ju lyxigt! Nu ska jag fördriva tiden i nästan två timmar i väntan på att få ta ett nytt blodpropp + blodgruppering! Nu bara hela vecka 29 30 31 32 33 34 35 36 kvar. Det är bara ÅTTA veckor kvar tills jag för träffa min
Vilding i magen!! Tänkt att livet ändå fortsätter, fast man inte tror det när man är i den svartaste avgrunden. Ha en go dag! Nu ska jag försöka att Inte spy.... För jag vill inte göra om detta helst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar