tisdag 3 januari 2012

Vi fixar!!

Det jag skrev innan försvann för att jag la till en bild !? konstigt men men 
vi håller på att fixa lite inför bebisens ankomst, här är en före bild på en del av hallen som ska förvandlas lite...
Jag har målat hyllor som Henke ska sätta upp! 
Jag håller som vanligt på med vagnen, drömmer om att vår lilla kille ska få följa med levande hem med oss.
Frågat Henke ca 100 grr om han tror att vi kommer få bebisen levande, han svarar alltid samma :JA
jag själv är inte alls säker, känns som 50/50 % chans och ibland tror jag att att det är 0 % chans att han får följa med hem.
 
 42 dagar kvar till igångsättning....på dag 43 på morgonen efter frukost sätts jag igång!!!  då i v 38+0
tjohoooooo 
Nelson tittar nyfiket på vad som händer! Vi har börjat grind träna honom lite och det funkar jätte bra. Det är bra att han vänjer sig redan nu att han inte alltid behöver vara med!
Imorgon ska vi skriva faderskapsintyg, känns skönt att ha det gjort!
sen MÅSTE jag fixa med E-legitimationen med!
Nätterna är riktigt jobbiga nu, upp på toa 5 grr per natt + att jag måste dricka vatten då med, Jag svettas som bara den trots inga element på och knappt kläder, varje gång jag ska vända på mig måste jag vakna för att kunna flytta mig själv haha
nu har jag fått gnälla lite med!
hej hej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar