fredag 1 juli 2011

Nu fick vi vårt efterlängtade +

Då var man hemma igen efter en skön, behövlig och solig resa.
Mycket tankar och känslor kommer upp när man inte är i sin hemma miljö. Dagarna har gått till att sola, bada, hoppa i vågor, tränat i polen, ätit jätte god mat, mått illa, åkt runt och sett lite, shoppat, ätit ännu mera
god mat och även fått ett +
Eller rättare sagt " Gravid 1-2 veckor " köpte ett Clearblue med veckoindikator, kunde inte hålla mig och så härligt att få se det! Så alltså efter lite drygt 3 mån 2 mensar mycket tårar och avgrund står vi nu här från början. Det är ju jätte tidigt bara ve 5 men jag har en stark känsla av att vi kommer få träffa den lille i februari ( får se hur länge den håller i sig ) Jag ser ingen anledning att inte skriva om detta även att det är så tidigt, men ni som känner mig och läser här kan väl hålla det hemligt tills jag själv vill berätta för fler.

Det var jätte mysigt att komma hem till lilla Nelson, vi har varit ute nu en sväng och ja ska käka frukost!
Hoppas ni alla mår bra och tack för era kommentarer och avtryck :)

11 kommentarer:

  1. Stort grattis till er!
    Kram
    "Tonci"
    http://vivillockshabarn.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt med plus! Blir så glad för er skull. Grattis!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er!!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad roligt för Er! Grattis!

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad roligt för er!! Så glad för er skull!!
    Puss o kram från Jessica

    SvaraRadera
  6. Grattis! Vad härligt med ett plus!! Kram

    SvaraRadera
  7. underbart Lisa...glad glad glad är jag för er skull....ja gladare än glad....GLADASTE nyheten jag kunde tänka mig att få höra....Livet kommer att bli litet litet lättare..finns något som gör det värt att gå upp på morgonen...Rico kommer du att bära med dig resten av livet...kommer att göra ont i dig länge länge när du tänker på allt ni skulle gjort...så är det bara...men nu finns det något som kan göra dagarna dina litet ljusare...en bror eller syster...KRAM finaste Lisa mamman och krama din Henrik oxå...mariebo puss

    SvaraRadera
  8. Men vad fantastiskt att höra! Så underbart! Jag hoppas vi kommer kunna följas åt snart. Kram

    SvaraRadera
  9. :)!!!!!! här åker man på semester och är en dålig Bloggläsare ett par veckor. Å så Kommer Jag tillbaka och får läsa detta glädjande besked! :) :) underbart och stort grattis!
    ... Men jag förstår också oron.. Nu håller vi tummarna för oss och i februari ska
    Både du och jag åka hem med våra bebisar från BB! :) stor styrkekram! /längtan www.vartanglabarn.blogg.se

    SvaraRadera