tisdag 26 juli 2011

Fina Rico alltid i våra hjärtan


Vad jag saknar och önskar att du hade fått leva här med oss.
Finns inga ord som beskriver hur tomt, kallt och ledsamt livet är utan dig.
Jag skulle göra vad som helst för att få hålla dig igen och känna din tyngd i min famn.
Du är det finaste jag sett och jag älskar dig så otroligt mycket.
Fina Rico jag undrar så om vart du finns nu och vad det innebär att vara död.
Tänk om du kunde se eller på något sätt känna all kärlek som finns till dig
En kärlek som vi aldrig kan ge dig. Fina Rico alltid i våra hjärtan

3 kommentarer:

  1. Jag tror och måste tro att de som slits från oss känner en varm känsla från jorden, att de känner att de är älskade å saknade men ändå inte så det gör ont för dem. Tror det är ljust och varmt på andra sidan utan bekymmer. Mjukt som bomull. Där tror jag söta Rico finns bland mjuka kuddar. Han känner ingen sorg och oro i sin lilla kropp utan är harmonisk och önskar sin mamma å pappa få lugn i sin kroppar. Tror inte man tar med sig längtan och saknad till andra sidan. Den har vi fått här. Känner med dig i dina ord, din längtan att få hålla om din fina son. Som i min dröm ler Rico åt sin mamma, finns här även om du ej kan hålla om mig så är jag i din närhet, tänker jag att han tänker..

    Kram C

    SvaraRadera
  2. Igår när jag cyklade så tror jag Tusse satt på pakethållaren. Jag sa det till Krister, vi enades om att det var så, jag hade sån kraft. Han hjälpte mig framåt. Fina Lisa, Rico är hos dig och jag gråter nu själv över tanken att våra söner inte lever. Kärleken är stor. Så stor och det gör ont, så ont.

    Många kramar till dig

    SvaraRadera
  3. Han finns hos dig, fastän du inte ser honom. Du kommer se tecken, känna hans själ. Han vakar över dig och hans pappa. Kraaam

    SvaraRadera