lördag 4 februari 2012

Nu kööör vi!!!

Om en vecka är han ute!!
Igångsättning nästa fredag!! Herregud vad spännande, oroligt, nervöst och helt underbart detta är :)) om en vecka har vi Lillpyret i famnen! Jag kan knappt tro det. Mycket förvärkar och ännu mer mogen och öppen var tappen igår!
Tänkte hallonbladste kunde kanske hjälpa till ännu mer ;) om inte annat sägs det vara bra för amningen + att det är gott!
Läkaren tror inte att han skulle stanna i magen hela tiden ut även om vi inte hade gjort en igångsättning.
Nu är det bara få dagar kvar!
Hejja bebis!!

3 kommentarer:

  1. Hej Lisa!! Jag vet ju att du ska bli igångsatt, och vi kommer nog också bli igång satt efter 36 fulla veckor. Men inget datum är satt för igångsättning, de kommer göras senare. Hur var det för er? Va de läkaren själv som bestämt igångsättning eller är det ni som bestämt det? Hör gärna av dig till mig. Jag undrar lite.

    SvaraRadera
  2. Hej Monica :)
    Jag mailar dig ikväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Snart är det dags!!! Otroligt spännande, heja lilla babyn

    SvaraRadera