fredag 3 februari 2012

Fredagsmys med Twinsen!

Nu ikväll har jag varit hos min vän och haft fredagsmys med henne o hennes tvillingar! Det blir väldigt intensivt och snart hoppas jag att jag kan sova :)

Bägge två är väldigt intresserade av magen och bebisen där i.
Det var dom när Rico låg i magen med, ibland säger dom att min bebis är död och dom tyckte att det var lite märkligt när magen med Lillpyret började synas.
Dom kopplade inte riktigt, Men nu vet dom att det ligger en annan bebis där inne och klappar o pratar med honom hela tiden, dom frågar vad hans rumpa ligger eller hans armar.
Dom tycker det är väldigt roligt när han hickar eller trycker ut sin rygg mot deras små händer.
Dom frågar mycket om vad han gillar för mat, tjejen frågar ofta om det hon själv äter, tex idag år hon knäckebröd och då undrar hon om bebisen gillar det med!! Pojken tror att Lillpyret är en kille, och tjejen tror tjej ;) brukar ju vara så!
Dom har nog frågat ca 100 grr ikväll när bebisen ska komma ut. Och om den vill gosa med dom! Pojken frågade om bebisen ville ha hans tutte och så drog han ut dem ur munnen, haha så gulligt!
Det ska bli kul att se alla tillsammans snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar