torsdag 9 februari 2012

Förlossning på g.....

Herregud dagen/kvällen/natten är kommen. Jag kan inte förstå att detta är sant. Jag går runt i samma korridorer som för 11 månader sen.
Det är mycket blandade känslor och jag kan knappt tror att vi är här för att föda vårt lillpyre levande. Herregud det händer verkligen!!!
Nu är vi så nära. Och vi är på rätt ställe, dom gör ofta ctg och håller mycket koll på bebisen. Jag är så lyckligt för att graviditeten vid denna tid imorgon är över. Att vi då ligger på bb. Nyp mig, drömmer jag?

11 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Kramar till hela familjen!! :)

    SvaraRadera
  2. Heja er och Ricos lillebror!
    Jag är så glad för er skull.

    //Daniela

    SvaraRadera
  3. Ohhhh lycka till nu!!! Jag följer dig ivrigt;) snart snart har ni en färsk, skrikandes pyre i era armar!!!

    SvaraRadera
  4. Lycka till! Jag trodde du skulle föda mycket tidigare... men nu verkar det ju som du föder nästan på BF, eller?

    SvaraRadera
  5. Jihooo! Jag tänker på er massor och skickar massa styrka, energi å kraft!! Rico blir storebror!! Han skickar också massa kraft uppe från sitt moln. Tänk våra små bebisar, som har så fina skyddsänglar där uppe som vakar och skyddar dom!
    Stor stor kram och lycka till!!!

    / Längtan
    www.vartanglabarn.blogg.se

    SvaraRadera
  6. F-n Lisa, det är ju helt otroligt!!! Jag är så sjukt glad för er skull. Och massa energi skickar jag till er. Om några månader är det vår tur=) kramar

    SvaraRadera
  7. Önskar dig lycka till. Är såååå glad för eran skull. Snart har du din lille son i famnen

    SvaraRadera
  8. Nu måste du uppdatera här snart!! :) :)
    kram!!

    SvaraRadera
  9. WOW!!!!
    Guu vad glad jag är att jag tog mig i kragen och satt uppe alldeles för sent i natt för att läsa ikapp som jag inte hunnit på länge :) Nu ligger ni och snusar gosig bebis, en älskad lillebror har kommit till världen :)
    Ska bli så spännande att få läsa uppdatering här snart :)
    Kram på er!!!

    SvaraRadera