tisdag 30 augusti 2011

Kubb/Nupp

Idag har vi varit på UL och gjort kubb. Bra resultat och en vild liten som letade och sög på sin lilla tumme. Innan vi fick komma in höll jag på att få andningsstillestånd men profylax andades ända tills vi såg den lilla. Idag är sista dagen i ve 13. och första delmålet som var första trimestern + kubb är nu avklarat! Tack snälla för att du lever och växer precis som du ska :)) Den 1 feb har jag gått 36 fulla veckor och då sätts jag igång. Det är bara 5 månader dit, tänk så snabbt det går till Jul och nyår...och sen, bara ett långt Januari kvar. Åh vad jag hoppas att vi få träffa denna lille goding som vi längtar efter så mycket.
Jag har börjat känna lite fladder och minns hur underbart det var att känna Rico i mig mer och mer för varje dag.
Nu ser jag fram emot att få lära känna detta pyre i höst och vinter.
Ve. 14 imorgon och bara några få veckor till Rutin Ultraljudet i Oktober.
Jag längtar tills Februari nu. Helst skulle jag bara vilja sova tills dess ;) fast ändå inte. Skolan är kul, men jag är väldigt trött och tycker det är svårt med koncentrationen ibland. Så det måste jag jobba upp.
Nu ska jag renskriva en inlämnings uppgift tills imorgon! Gonatt alla

2 kommentarer:

  1. Underbart!! Det var gott att träffa er båda i helgen. Så längesen...

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Härligt :)

    Så glad för er skull, stort delmål klarat.
    Tar en extra chokladbit framför datorn för att fira med er.
    stor kram M

    SvaraRadera