onsdag 10 augusti 2011

24,3 % gjort!

Hej hej.
24,3 %  och en 1/4 del gjord av graviditeten och på fredag har det gått 10 fulla veckor...på lördag går jag alltså in i vecka 11.
Snart är första trimestern över. eller ja, det e ju 2 veckor dit :)

Tiden går sjukt snabbt när man inte vågar glädjas eller riktigt ta sig till graviditeten.
Hunden är en stor glädje och igår började vi på valpkurs :)
Han är go och glad och mycket rolig. Men väldigt envis och mycket bestämd!

Idag har han varit sjuk, kräkts och haft feber. Hoppas han mår bättre imorn.
Har inte så mycke mer än att säga att jag är väldigt trött, mår illa nästan hela tiden och sover när jag kan.
Jag blir nästan lite nojjig om jag inte mår riktigt lika illa som jag oftast gör. På fredag ska jag ta blodprov till Kubb och sen hoppas jag att tiden går fort till UL. Är nervös för detta men håller alla tummar för att detta ska gå vägen.
Kram på er alla fina <3

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig idag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kram! jag känner på mig att allt kommer gå bra. Även om du mår illa och sådant. kram kram

    SvaraRadera