torsdag 25 augusti 2011

uppdatering till dig mitt hjärta!

Älskade Rico. Du finns finns med mig nästan hela tiden, nu har vi börjat skolan o det är stund vis väldigt svårt att hålla fokus, då du är där och ständigt gör dig påmind.
Jag längtar så efter dig min lille pojk. Det lilla pyret i magen är nu 12 fulla veckor...tiden går fort. Bara 5 månader sen du dog och allt blev kaos. Din frånvaro är fruktansvärd tung att bära. Men jag ler ofta av lycka i tårarna att du ändå fanns i livet, den tid du gjorde det.
Det det gör fortfarande lika ont att du är borta.
Det gör väldigt ont att du alltid kommer fattas i våra liv.
Hoppas att du har det underbart där du är, och att du aldrig behöver känna något obehag eller vara ledsen.
Kom snart och hälsa på...Älskar dig, alltid! Din mamma

3 kommentarer:

  1. 5 månader känns länge men ändå som det hände så nyligen, älskade fina Rico. Han glöms aldrig bort, även om han inte fanns med oss utanför mammas mage så har han gjort stort avryck.

    Du är så duktig att kommit igång med skolan!

    Puss Å Kram

    C

    SvaraRadera
  2. Fina fina Lisa...så klart du har svårt att låta tankarna stanna någon annan stans än hos Rico..men du lyckas små stunder och det är gott nog..och jag tror att din lille son har det bra där han finns nu...tror det är mjukt o fint o varmt o ljust ..samtidigt som jag tror att han finns nära dig oxå...han puffar dig fram i livet..vill att du ska må bra och kunna glädja dig åt lill-pyret på väg...5 månader är så kort tid Lisa...en så stor sorg tar tid att läka..men du är stark och klok o du kommer att bli en alldeles underbar mamma ..du är en underbar mamma...stor kram och en extra kram till pappa Henrik som ju bär på samma sorg...vi ses nästa vecka då...massor av kraft tills dess..

    SvaraRadera
  3. Lisa! Vad bra att höra du börjat en utbildning! Fina lilla Rico finns med oss. Han och Tusse planerar nog mycket bus! Stor kram

    SvaraRadera