söndag 13 november 2011

Helgen!

Nelson började helgen med ett dopp i ankdammen ::)) 
Supergod surdegs smörgås  i ugn med getost, babytomat & basilika :) 
Dessa 2 overaller ska lillebror ha i vinter/vår. Han kommer va så gullig i dom! Vår fina bebis !
En likadan hade vi till Rico som han sedan fick begravas i. Nu budar jag på en till lillebror!
Söndagsbild på magen innan promenad i skogen. I eftermiddag blire plugg...

I Helgen har vi fått mycket gjort. Vi har renast ut massa skit o varit på sortegården o slängt, så skönt! Sen har vi städat, tvättat fixat presset till Oliver och köpt varsin vinflaska till våra pappor. Igår kväll var vi hos min pappa & hans fru och åt jätte god lammstek, potatisgratäng, sallad o sås. Efter maten kollade vi på " så mycket bättre" och åt efterrätt. Jag älskar Laleh!!
Nu e Henke ute i huset o jobbar, Nelson är hos mamma o jag borde plugga....inte blogga....
ikväll ska vi äta kvällsmat med Olivers mamma&pappa och gosa med lille Oliver, bara 4 dagar gammal! Längtar som tusan efter honom. Och nu är det typ 12 ve kvar till lillebror kommer....ja kan nog inte längta mer än vad jag gör. Vissa stunder blir man galen av längtan. Lika galen som man kan bli av att famnen är tom efter Rico. Det är mycket känslor och dom är inte alltid lätta att hantera.
Snart så har vi en liten bebis i vårt hem <3 vi längtar så....
Hoppas ni alla som läser haft en go helg, igår kollade jag statistiken och den låg på ca 100 personer brukar i snitt ligga på det...jag har inte en aning om vilka det är som läser...jag vet nog tre/fyra kanske....men resten?!?! man blir lite nyfiken...lämna gärna något avtryck :)  

1 kommentar:

  1. Härligt att ha ER på besök å tack för alla fina gåvor till Oliver!

    Puss å Kram

    Det värmer verkligen i hjärtat att läsa vad du skrivit om lille O mest för att du kan glädjas så.

    Hand i hand genom sorg å glädje som vi brukar säga, det är riktiga vänner det !!!

    SvaraRadera