fredag 17 juni 2011

Uttråkad!

Uttråkad är vad jag är!! Har städat, varit ute med hunden, myst med hunden, gett hunden mat, gett mig själv mat, diskat, rökt en hel del, klunkat kaffe, ätit vitaminer, varit hos psykologen...  men jag känner att det är något som fattas, Jag känner mig tom, fast jag har så mycket!
Jag är uttråkad fast jag inte vet vad jag vill göra...Nu kollar jag iaf på sex&city boxen för ungefär 10000 e gången. Hunden sover på mina ben och är så otroligt gullig! Det var ett bra beslut att köpa en hund, det är skönt att ha något att sysselsätta sig med! och att han är så rolig och go e underbart!
Fast oxå väldigt krävande med en liten valp med mycket bus och egen vilja. Nu kollar han visst med på Carrie och dom andra :)

Henke är ute i huset och isolerar...det kommer bli så härligt att flytta dit!
Jag tänker mycket på Rico, men försöker att inte sakna, att inte längta efter det som vi aldrig fick. Bättre att tänka att han finns med mig i mitt hjärta och att vi kanske ses i nästa liv.

På tisdag åker vi till Spanien, ska bli superskönt!

2 kommentarer:

  1. Hej Sweety
    Rico finns alltid med dig även om du inte tänker saknade tankar. Tror verkligen det blir gott för er att komma iväg stan ett tag där utan krav å m oknd männsikor!
    Puss min vän

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar. Ha en så bra resa ni kan. Kram

    SvaraRadera