tisdag 7 juni 2011

Härliga Helg!

 Liten Nelson hämtade vi i lördags :)


 Han trivs på landet i det höga gräset
 Liat & krattat
 Det börjar ta sig i landet!


Helgen har varit härlig!
I lördags hämtade vi lille Nelson och sen har tiden bara flugit förbi.
Vi har varit ute i huset på dagarna och Henke och hans pappa har dragit el och satt väggar, Jag, min mamma och Henkes mamma har fixat och grejat i trädgården och hängt med lille N såklart.

Jag är så glad för hunden och det är verkligen roligt, fast man är trött!!
Men jag är glad att jag har honom att ge kärlek och energi.
Rico tänker jag mycke på fast nu i några dagar har det känts lite lättare. Jag har heller ingen panik att bli gravid i nuläget, Jag väntar in mig och kroppen lite till.
Det är skönt på ett sätt att inte börja om direkt, för jag orkar inte stressen! Jag tycker allt är fruktansvärt stressat ändå i hela situationen. Innan ville jag bli gravid direkt, jag var helt galen, allt jag ville ha var ett levande barn, det är det fortfarande men jag låter sorgen och vägen tillbaka till mig själv få ta lite tid och plats först.
För mig känns det bäst så just nu,( kan ju ändras)  sen är det ju såklart annorlunda för alla. Nu ska jag och Nellis gå ut en sväng och imorn ska vi till Ricos grav.

Ha en skön kväll alla :)

2 kommentarer:

  1. Vilken fin stuga!! Å viiiilken söt å fin hund!!! Oj ojoj vad avis jag blir! Han är bedårande! :)
    Vi är också supersugna på att skaffa hund.. Vi vill lägga fokus och tankar på något annat lite.. och ge kärlek och gos. Så jag förstår hur du menar.. att man "slappnar av" lite i allt.

    Stor kram till dig!
    /Längtan
    www.vartanglabarn.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Grattis till Nelson! Vilken liten goding, förstår att ni har fullt upp :) Många kramar!

    SvaraRadera