måndag 26 mars 2012

Tänk!

Tänk att jag får gosa med denna fina underbara mysiga lilla bebis. Jag tycker fortfarande att det är så overkligt!
Dagarna bara flyger iväg och jag vet inte vart, eller jo mycket tid går ju åt till att amma, byta blöja, fixa i hemmet, försöka gå ner typ 100 kg!! Nej men helst hinna gå en promenad varje dag. Men det orkar jag absolut inte alla dagar.
Jag är rätt trött i kroppen och i knoppen. All spänning, panik och oro som var under Levi graviditeten måste ju ut på något vis, eller iaf ta en annan form.
Kanske gör den det i trötthet?
Levi är så go och glad. Skriker bara när han vill ha mat och om han får vänta några sekunder extra då blir han skogs tokig!
Han sover väldigt bra. Vi har en liten läggnings rutin som jag kör varje kväll runt 22. Sen vaknar han runt 1-2 och vill äta igen och sen amning vid 5 igen. Och oftast sover vi till 9-10 sen!
Han ler nu och följer blicken, han älskar att bada, mysa och att sprattla och fäktas med armar och ben!
Han gillar att suga på nappen , himla skönt! Har varit och köpt massor nappar nu, tycker jag slarvar bort hela tiden.
Nej nu ska jag sova en timma eller två!
Gonatt ni som läser.. Vilka ni nu är ;)

2 kommentarer:

  1. Han är verkligen fin din lilla kille. Vilka fina ögon. Hur många tjejer ska han charma med dem sen :))
    Jag är så glad för er skull att allt har gått så bra.

    SvaraRadera
  2. Godnatt godnatt säger jag men en kväll senare än ditt inlägg. Levi är så vacker! Hoppas han sover sött just nu för klockan är läggdags :-) kram!

    SvaraRadera