lördag 17 mars 2012

1 år

Om ca 1 tim för ett år sen fick jag det värsta besked jag kunde få.
Vår Rico var död och snart skulle jag föda fram honom död.
Det känns i kroppen på något vis. den är orolig och ledsen.
Jag undrar fortfarande om detta har hänt eller om det bara är en fruktansvärd mardröm.


Jag hoppas att han har det bra där han är, och att han plockar blommor på vackra ängar och åker
rutschkana på molnen med dom andra barnen.
Och att han då & då slänger ett öga på oss här ner som saknar och älskar honom så. Fina lilla pojke varför är du död ?                            


2 kommentarer:

  1. Älskade vän!

    En extra stor kram idag, förstår att denna dag är "extra" tuff att ta sig igenom. Timme för timme du minns ju så völ vad ni gjorde.
    Jag hoppas och tror att det är ljust, lugnt och vackert på andra sidan.

    Kram

    C

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas med, minns du den där drömmen du hade om Rico och Tusse. Jag minns inte detaljerna, mer att de lekte tillsammans. De har det bra där de är, men visst är de så saknade och älskade här av oss!

    Fina lisis, fina vackra kärleksmamma.

    Kram!

    SvaraRadera