lördag 15 oktober 2011

Till LillPyret :)


Första presenten till Pyret Pippi tröja + mössa

Nallen som sitter upp köpte vi till Rico efter ett Ultraljud, Hans namn blev Rico :)  Nu vakar han över Lillpyret 


Behöver jag säga att jag älskar beige, randigt och Newbie kläder :))
Henke köpt till lillen



Overall från PoP, så mysig! 


Hoppas att Lillpyret får använda dessa kläder. Finns inget jag hellre önskar att detta ska gå bra och att vi får  träffa vår lillebror/syster om 4 månader. 
Det bara måste vara så. 

4 kommentarer:

  1. Så fina kläder, gillar också det märket! Åh jag hoppas även innerligt att Pyret skall få värma sigi dessa kläder å i mammas å papps famn. Åh jag tror inget annat. Rico han vakar nog oxå! Ses imon!! Stor Kram C

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina kläder, och absolut måste det bli så att lillebror eller lillasyster ska få använda dem, vi måste få bestämma det, tycker jag ;)

    Vilket fint litet pyre på ultraljudet :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå bra Lisa!!! om du bara visste hur ofta o mycket du är i mina tankar ...drömde om dig o bebisen gjorde jag oxå häromnatten...och allt var så bra även i drömmen...och kläderna är jättefina...och tiden går lagom fort Lisa..så du hinner med även i Rico tankarna...Puss o kram till dig o goa mannen din o fina bebismagen...

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så jättefina kläder, vilket litet modelejon det kommer blir. Det kommer gå bra den här gången. Jag är övertygad om att Rico finns med er som en vakande ängel och puffar för att lillebror/syster kommer till er.

    STOR KRAAAAM
    S

    SvaraRadera